به من میگن جرا سیگار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





تنهایی یعنی؟

تنهایی گرچه سخت است اما عالمی دارد

همین که فهمید غم دارم آتش گرفت ...
به خودت نگیر رفیق ! سیگارم را گفتم ...

 

 


سیگار از عمرم می کاهد !
مگر تو عمر مرا می دانی که با آن محاسبه می کنی ؟ کسی نمی داند ، شاید همین فردا من نیز خاموش شوم !!!
سیگار دود می کنم تا یادم بماند من احمق بیشتر از این ریه های سوخته ام دوستت داشتم ... !


 


و اینک تنها از ابری که از سیگارم بلند می شود ، امید باران دارم ... !!!
.
.
سیگاری گوشه لبم بود و دنبال کبریت بودم ...
گفتم آقا آتیش دارید ؟
گفت تو جیبم نه ... اما تو دلم هست ...
به کارت میاد ؟

 

 

.
دستت می سوزد با سیگار !
به خودت می آیی ، یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند ، نه دستی که شانه هایت را بگیرد ، نه صدای که قشنگ تر از باد باشد ...
تنهایی یعنی این ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دختر تنها|پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:,|